reklama

Kandidát na najzábavnejšiu TV šou

Včera som ju objavil. Je to klenot. Kam sa hrabú Susedia? SOS sa ju môže snažiť len parodovať, ale nikdy nedosiahne jej fun faktor. A pritom je vysielaná denne! Budúci rok sa môže tešiť na môj on-line hlas na OTO v kategórii najlepšia zábavná šou a najlepší moderátor zábavnej relácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Nemám nič proti regionálnym správam. Práve naopak. Keď prídem niekam na návštevu, vždy rád siahnem po lokálnych novinách. Človek sa v nich dozvie veci, ktoré sú zaujímavé, ale nedostanú sa do večerného, dvadsať minútového prehľadu všetkého, čo sa stalo. Navyše regionálne správy pripravujú ľudia s presvedčením a zápalom, ktorý sa vytratil z takzvaných "hlavných správ". Keď však realizácia relácie verejnoprávnej televízie v roku 2007 až nebezpečne pripomína roky osemdesiate, divák nevie, či má plakať, alebo sa smiať. Rozhodol som sa pre to druhé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Pri utorkovom podvečernom prepínaní televízie ma najskôr zaujala sympatická pracovníčka regionálneho štúdia, ktorá spoza notebooku s výslovnosťou herečky SND hovorí (parafráza): "...ale ten dokument na stránke vášho mesta nie je." Sympatická pracovníčka regionálneho štúdia to fľasla hosťovi do tváre, ale inak, ako to zvyknú robiť iní novinári - tí, ktorých český premiér nazval krvilačnými šelmami. Sympatická pracovníčka regionálneho štúdia túto nepríjemnosť odprezentovala s hollywoodskym úsmevom číslo 7. Julia Roberts by sa mohla červenať.

Vtedy som si povedal - žiadne ďalšie prepínanie. Toto bude šťava. A aj bola. Pán primátor diplomaticky zareagoval - Ak to tam nie je, napravíme to. OK. Nasledovali seba-oslavné vyjadrenia, ako je mesto, ktorému šéfuje, super. Mňa, ako diváka však zaujímalo, o ktoré mesto ide. Počas cca siedmych minút žiadny titulok, žiadna zmienka. Len Teplice sem - Teplice tam. Ja, divák, sa však pýtam, ktoré? Čakal som.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moderátor (Michal Ďuriš, niekdajší moderátor Pokušenia na Markíze) sa po siedmych minútach môjho čakania poďakoval hosťovi a zaželal mu veľa úspechov v jeho práci. Hosť, ktorého meno nezaznelo ani pri rozlúčke, len povedal: Ďakujem za pozvanie a všetkých divákov pozývam do Turčianskych Teplíc.

Pozvaniu kontroval pán moderátor: "Pán primátor, česť Vašej práci!"

Uff...... Zostal som zaseknutý.

Ľudskú prácu si vážim, ale v tomto spojení sa dnes už nepoužíva. Alebo je to nejaký nový trend? Nuž, na Slovensku nebol prijatý zákon o zákaze používania symbolov komunizmu, takže by nebol problém, ak by túto reláciu moderoval s červenou šatkou okolo krku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nasledoval predel a po ňom detail na moderátora, ktorý sa pred chvíľou tak pekne rozlúčil...

Obrázok blogu

Česť Vašej práci, regionálne štúdio Banská Bystrica!

Moderátor (s pohľadom, ktorým chcel dokázať, že aj regionálne štúdio Banská Bystrica má čítacie zariadenie): "Fašiangy, Turíce, Veľká noc príde. Kto nemá kožucha, zima mu bude. Keď som bol mladý, tomuto prísloviu som veľmi nerozumel. Až keď som dospel, pochopil som..."

Nuž, o čom môže byť nasledujúca reportáž? Hádajte! Slávenie Veľkej noci? Riziko prechladnutia v zimných mesiacoch?

Omyl. Lyžiarske preteky telesne postihnutých! Úvod reportáže začínal s klišé, ako zo stredoškolského časopisu: "Počasie bolo dobré, aj účasť bola slušná...."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žiaľ, potom som musel odísť a ďalšie perly sa mi už nepodarili zachytiť. Snáď nabudúce. Verím, že úderka regionálneho štúdia Banská Bystrica zostane aj naďalej v tomto zložení a aj nabudúce ma pri náhodnom prepínaní zabaví.

Česť Vašej práci!

PS: Žiaľ, tento klenot v online archíve STV nie je.

Použité obrazové materiály pochádzajú zo stránky www.stv.sk

Lubomir Tuchscher

Lubomir Tuchscher

Bloger 
  • Počet článkov:  153
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zberateľ skúseností. Zoznam autorových rubrík:  Otvorené očiO plyneZdielanie autorských právFilmTVMédiáVšetci sme cirkevNa cesteSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu