reklama

Na čo (ne)ísť do kina 20/12/07

Pred Vianocami nasadzujú distribučné spoločnosti do kín len jedinú premiéru. Horor Čierne Vianoce však mohol radšej slovenské kiná obísť. Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Čierne Vianoce (Black Christmas) - zážitok z tohto hororu bol pre mňa taký slabý, že ma dokonca ani nepresvedčil, aby som sa pokúsil pohľadať jeho predlohu zo sedemdesiatych rokov. Radšej to neriskujem, možno by som totiž zistil, že ani predloha nestála za to a zabil by som dvojnásobok času. Ak by som mal tomuto filmu dávať jednoslovný prívlastok, bolo by to "čajový". Tak čajový, že aj krv nebola kečupová, ale čajová (pravdepodobne lesná zmes). Ak čítate moje dojmy z filmov častejšie, určite viete, že nepatrím medzi úchylov, ktorí milujú kúpele krvi. Taký nie som. Z tohto filmu však bolo cítiť, že by chcel byť vážnym hororom, ktorý okrem odkazu na svoj originál niektorými scénami akoby chcel fanúšikom žánru pripomenúť Psycho, Vreskot, Halloween a ďalšie. Žiaľ, nepresvedčivo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uveril by som tomuto filmu, ak by dostal nálepku fanúšikovského diela. Takáto produkcia však podľa mňa nepatrí do klasickej distribúcie, ale na stretnutia fanúšikov. Ak si nechcete pokaziť sviatky divným pseudo-hororom, tak o lístkoch na tento film ani neuvažujte. Hodnotenie: palec dole.

O týždeň namiesto hodnotenia premiér (novinkou je len Alien vs. Predator 2, ale na novinársku projekciu nestíham ísť) nájdete môj malý sumár filmov tohto roka.

Lubomir Tuchscher

Lubomir Tuchscher

Bloger 
  • Počet článkov:  153
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zberateľ skúseností. Zoznam autorových rubrík:  Otvorené očiO plyneZdielanie autorských právFilmTVMédiáVšetci sme cirkevNa cesteSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu