reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lubomir Tuchscher

Lubomir Tuchscher

Bloger 
  • Počet článkov:  153
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zberateľ skúseností. Zoznam autorových rubrík:  Otvorené očiO plyneZdielanie autorských právFilmTVMédiáVšetci sme cirkevNa cesteSúkromnéNezaradené

reklama

Otvorené oči

Učitelia, nie ste v tom sami!

Lubomir Tuchscher

Učitelia, nie ste v tom sami!

Čo to tí v Bratislave vymýšľajú?! Prečo nepustili deti do školy?! A prečo vlastne behajú so zelenými stužkami?

  • 12. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 245x
  • 4
Mečiarizmus je späť, len má inú farbu

Lubomir Tuchscher

Mečiarizmus je späť, len má inú farbu

Veľmi ma prekvapuje, že pri pokuse o úpravu kázne grécko-katolíckeho kňaza Rastislava Baku a následnom nezaradení bohoslužby do vysielania Slovenského rozhlasu, si nikto nespomenul na Jána Krstiteľa Balázsa a príbeh jeho osudovej kázne, ktorej sa zľakli vtedajší mocní. S tým rozdielom, že Balázsova kázeň odvysielaná bola.

  • 23. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 195x
  • 24
Ústav pamäti národa: Bolo ich deväť

Lubomir Tuchscher

Ústav pamäti národa: Bolo ich deväť

Tohtotýždňový tichý protestný pochod za vyhodených zamestnancov Ústavu pamäti národa opäť ukázal jednu vec o nás všetkých. Je oveľa ľahšie vyjadriť svoj názor v internetových diskusiách, ako vyjsť von a verejne povedať, že je niečo prehnité v štáte dánskom... Za deviatich ľudí s názorom, ktorí sa stali súčasnému šéfovi ústavu nadbytoční, sa okrem pár kolegov z ÚPN a aktívnych politikov postavilo spolu s pátrom Srholcom len pár ľudí. Bude to dosť?

  • 22. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 649x
  • 10
Shooty vs. Danglár alebo nájdi 10 rozdielov

Lubomir Tuchscher

Shooty vs. Danglár alebo nájdi 10 rozdielov

Dnešné listovanie novín a popíjanie rannej kávy ma príjemne pobavilo. Najskôr to bol Shooty v SME a potom Danglár v Pravde. Myšlienka rovnaká, jedna verzia výpravnejšia, druhá s upraveným olympíjskym mottom. Páni a dámy v Pekingu už môžu dumať, či toto nie je koordinovaná diskreditačná kampaň platená dalajlámom namierená proti ľudu Číny. Nuž, náhody sa nedejú...

  • 9. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 584x
  • 3
Na Harryho Pottera si ešte musím počkať...

Lubomir Tuchscher

Na Harryho Pottera si ešte musím počkať...

Tí, ktorí čítajú ságu o mladom čarodejníkovi v angličtine alebo v slovenčine, to majú za sebou. Ja si však na finále potterovskej ságy ešte takmer dva týždne musím počkať. Môže za to jazyk, ktorý mám spätý s touto knižnou sériou.

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 147x
  • 30
reklama
Berkyová a Mirgová sú už staré...

Lubomir Tuchscher

Berkyová a Mirgová sú už staré...

Ak si niekto sťažuje na to, kam to až zašlo, že sa SuperStar otvorila aj výrazne mladším a vo finále skončila jedna šestnásťročná a druhá pätnásťročná, mal by sa pozrieť, ako dopadla súťaž Britain Got Talent. Šesťročná(!) Connie Talbot má jednoznačne talent od Boha.

  • 21. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 404x
  • 27
Joe Cocker - šesťdesiatnik, ktorý spravil z NTC saunu

Lubomir Tuchscher

Joe Cocker - šesťdesiatnik, ktorý spravil z NTC saunu

Na jeho koncert som chcel ísť už pred rokmi, keď vystupoval v Brne. Dostal som sa naň až včera a stálo to za to. To, že som bol v decembri na koncerte v krátkom rukáve a ešte mi bolo horko, nie je to najdôležitejšie.

  • 11. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 730x
  • 7
Páni premiér a minister zdravotníctva, nezastavujte sa na polceste!

Lubomir Tuchscher

Páni premiér a minister zdravotníctva, nezastavujte sa na polceste!

Otvorený list od človeka, ktorý je pravičiar, ale váži si tých, ktorí sú dôslední.

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 473x
  • 17
Chick Corea na priateľskej návšteve v Bratislave

Lubomir Tuchscher

Chick Corea na priateľskej návšteve v Bratislave

Ešte pred vstupom do sály som sa pohrával s myšlienkou predať lístok. Nebol som na tom zdravotne dobre. Bál som sa, že si koncert dostatočne neužijem. Som však veľmi šťastný, že som tak nakoniec nespravil. Bol to jeden z najväčších hudobných zážitkov môjho krátkeho života. Navyše som sa zázračne vyliečil.

  • 24. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 557x
  • 7
Výsmech s tvárou Nobelovej ceny za mier

Lubomir Tuchscher

Výsmech s tvárou Nobelovej ceny za mier

Poviem to priamo. Zdá sa mi mimoriadne divné udeliť Nobelovú cenu za mier skrachovanému politikovi, ktorý objavil biznis v oblasti marketingu životného prostredia. Ako už dávnejšie informovali americké médiá, tento človek pritom vodu káže a Jacka Danielsa pije.

  • 19. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 058x
  • 22
reklama
Terorista a zločinec sú dve veci

Lubomir Tuchscher

Terorista a zločinec sú dve veci

Za útokom z jedenásteho septembra 2001 neboli teroristi.

  • 17. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Zrekonštruovaný most v Kráľovej na známke

Lubomir Tuchscher

Zrekonštruovaný most v Kráľovej na známke

Stal sa zo mňa fanúšik starej formy komunikácie. Namiesto e-mailu podporujem klasickú poštu. Môže za to úplne nová známka.

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prečo sú slovenskí bankári takí suchári?

Lubomir Tuchscher

Prečo sú slovenskí bankári takí suchári?

Na nedávno zverejnenom zábavnom videu o sladkom dôchodkovom mámení ma prekvapila jedna vec. Prečo jeho aktéri zostali takí suchári? Keď sa robí sranda, treba ju dotiahnuť až do konca, aby sa aj nezávislí pozorovatelia mohli zasmiať dvakrát - najskôr na obsahu vtipu a potom na tých, ktorí vtip nepochopili.

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu