reklama

Učitelia, nie ste v tom sami!

Čo to tí v Bratislave vymýšľajú?! Prečo nepustili deti do školy?! A prečo vlastne behajú so zelenými stužkami?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Učitelia možno navonok bojujú za seba, ale v podstate chcú, aby sa zlepšili podmienky pre naše deti a v konečnom dôsledku pre budúcnosť tejto krajiny. Práve preto som sa pripojil k iniciatíve rodičov, ktorá symbolicky piatky, až kým sa nezačne situácia riešiť, nepošlem moje dieťa do školy. A to je dôvod, prečo som viac ako 20 rokov od maturity začať na kabáte opäť nosiť zelenú stužku.

Iniciatíva svoje požiadavky neartikuluje"enem pro nás a naše ďeťi", ale pre školstvo tejto krajiny. Som rodič a stojím za učiteľmi. Za to, čo robí pre moje dieťa a pre túto krajinu si zaslúži viac. Nielen finančne, ale aj spoločensky. Možno dnešný protest bude vidieť len v Bratislave. Snáď však aj ostatní pochopia, že tu nejde len o Bratislavu. Ale o celé Slovensko. Aj o tých učiteľov, ktorí z ekonomických, spoločenských a rodinných dôvodov do štrajku učiteľov vstúpiť nemohli, hoci s jeho požiadavkami súhlasia. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa chcete bližšie zoznámiť s výzvou Iniciatívy rodičov, prečítajte si našu výzvu tu, ale príďte v pondelok 15. februára o 18:00 na SŠ Novohradskú v Bratislave.

Lubomir Tuchscher

Lubomir Tuchscher

Bloger 
  • Počet článkov:  153
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zberateľ skúseností. Zoznam autorových rubrík:  Otvorené očiO plyneZdielanie autorských právFilmTVMédiáVšetci sme cirkevNa cesteSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu